ככבשה תבער חמתי

יוני 28, 2008

חתולים ירוקים ושאר יונקים, נזיפות וסיכולים.

למרות פוסט פתיחה בהיר כסיאמי בשלג, לא נחתה עד עתה ולו ידיעה גלמודה כקרצייה בחורף בתיבת דוארי שותתת הדם.  לא הארה, לא הערה, לא טענה, לא מענה, ואף לא שמץ של השמצה או איום.

הריני להודיעכם כי כעם חלכא הנאנקים תחת קוצי הנתקעים בגרון להכעיס,  תפוקתכם הינה בלתי מתקבלת על דעת חכמים, שוטים ועקרבים כאחד.  באם לא ישתפר המצב, אאלץ לדרוש את התפטרותכם המיידית וכן מנחות פיוס בדמות מלח, מיץ לימון, ומיני מעדנים ממבחרם של פנסי פיסט וסשאזיר.

בגערה ובתוכחת חתולים, חתולים גדולים וירוקים

ארטישוק הנקמה

artichoke.of.vengence@gmail.com

8 תגובות to “ככבשה תבער חמתי”

  1. חתולים, חתולים גדולים וירוקים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה) said

    די כבר יא מג'נון

  3. תגיד אחי said

    מי הדילר שלך??

  4. אלי said

    זה זה שבפינת אבן גבירול או אולי זה מרחוב אחר בבת ים? ובהמשך למילותיך: למרות שבלוגך מעניין מיני נמלים זכריים בלבד איש לא טרח להפוך אותו לבית. בין ים גלי האינטרנט אתה אי בודד כמולולין על פני חבל בקרקס, רגע עומד ליפול מחכה שמישהו יצילהו. עשה טובה ותהדק הירייה סביב רקתך, פן אנו נתאבד קודם. לא מאמין אני שמילים אלו נרשמות על ידי, אך תמיס האיכה? בוא הצילנו מזה, פן יגווע המוסד לאבדון וכולנו נוותר ללא מענה לתפילותינו משמי כתבי הספורט של הארץ. חזור נא אלינו ותן לנו דבר מה של טעם בתוך המלל האינסופי הזה של החתול הירוק בעל סיגריית הגראס הארוכה.

    אל נא תפחד מהעורכים הרעים שרוצים במותך, קום אלינו שוב מהארץ הרחוקה אליה גליתה, במהרה רגע לפני ששממה עייפה תיפול על מוסד הבלוג שלך ותיתן פה מנוחה לכל אוהדייך. הצילנו מחתולים.

  5. קולו said

    ארטישוק, שאלה לי אליך

    איך מאפשרים תגובות שיתפרסמו באופן אוטומטי בלי שאצטרך לאשר אותן פעם אחר פעם?

    תודה,

    קולו

  6. גם בעיני זו תעלומה חסרת פשר ורבת כדורי שיער. אף ניסיתי להטריח את טיטאנית החוק והסדר ממנוחתו בעינין, והצלחה אין. אם תגלה את פתרון החידה בכוחות הברזל השופע בעלעליך, אודה לך אם אותו עמי.

    בברכת חתולים, חתולים גדולים וירוקים.

  7. p said

    i dont know what kind of drugs do you take or you just a psycho ,but i recomend you to stop with what ever you take!

  8. אחד שיודע said

    זה פשוט
    כנסו להגדרות בניהול תגובות ושם כבר תראו

כתיבת תגובה